Të gjithë duam të dukemi më të rinj seç jemi.

Megjithëse është gjenetika ajo që është parësore, një rol mjaft të rëndësishëm luan edhe ushqimi që konsumojmë në përditshmëri. Janë disa ushqime që na ndihmojnë të rrisim jetëgjatësinë tonë dhe të kemi një lëkurë sa më të bukur dhe shumë rinore.

Më poshtë do t’ju listojmë ushqimet anti-plakje e që mbajnë lëkurën tuaj larg rrudhave të padëshiruara.

Avokado

Ju ndoshta keni dëgjuar se avokado ju bën të fitoni peshë për shkak të përmbajtjes së lartë të yndyrës. Por ndoshta nuk e dinit se ato yndyra janë shumë të shëndetshme. Ushqimi i një avokadi në ditë ul nivelet e kolesterolit dhe mbështet procesin e rigjenerimit të lëkurës. Ajo siguron trupin tuaj me vitaminë C, kalium dhe antioksidantë, dhe është e pasur me acid folik.

Këshillë: A keni provuar lëng avokado? Nuk është kurrë tepër vonë për të provuar gjëra të reja. Është shumë e shijshme dhe e lehtë për t'u bërë. Vetëm vendosni pulpë avokado, qumësht, akull grimcuar, dhe një lugë sheqer në blender, dhe ja ku u bë.

Karrota

Kjo perime është e njohur për mbrojtjen e syve në sajë të beta-carotene, një substancë që trupi konverton në vitaminë A. Kjo ndihmon retinë dhe pjesë të tjera të syrit të funksionojnë normalisht. Gjithashtu mbron lëkurën nga photoaging - rrudhat e parakohshme të lëkurës të shkaktuara nga ekspozimi ndaj rrezeve UV.

Çokollata e zezë

Së fundmi një trajtim të ëmbël. Çokollata e errët ka përfitime të shumta shëndetësore. Ajo përmban antioksidantë që ndihmojnë lëkurën tuaj për t’u mbrojtur nga dëmtimi i rrezeve UV. Por mos u gëzoni para kohe: duhet që çokollata e zezë të ketë të paktën minimum 75% kakao që ju t’i merrni të gjitha përfitimet antioksiduese.

Domatet

Domatet nuk janë vetëm të shijshme, por edhe shumë të shëndetshme për shëndetin tuaj. Ata janë të mbushur me ushqyes dhe përmbajnë shumë vitaminë A, vitaminë C dhe acid folik.

Lycopene, e cila është përgjegjëse për ngjyrën e kuqe të domate të pjekur, është një antioksidant 14 herë më i madh se resveratroli i gjetur në verë të kuqe. Ajo mbron lëkurën nga rrezatimi UV dhe gjithashtu ka një efekt të madh në parandalimin e sëmundjeve kardiovaskulare. Lycopene është më i lehtë për të absorbuar kur domatet janë gatuar dhe kombinuar me pak vaj ulliri.

Vaji i ullirit

Vaj ulliri nuk është vetëm një pjesë thelbësore e një diete të shëndetshme, por gjithashtu një shtesë e denjë për rutinën tuaj të kujdesit të lëkurës. Ai është një nga burimet kryesore të acidit alfa-linolenik që e mban lëkurën tuaj të hidratuar, duke parandaluar plakjen e saj.

Këshillë: butësisht aplikoni disa pika vaj ulliri rreth syve tuaj natën pak para se të shkoni në shtrat. Kjo do të bëjë lëkurën tuaj të butë dhe më të freskët. Nuk nuk është e nevojshme ta shpërlani.